Onze School
Vestigingen

Kloosterstraat

In de Kloosterstraat is er een kleuterschool en en lagere afdeling. Graag naar school komen, emotioneel en sociaal een band opbouwen met anderen, goed voorbereid worden op verdere leeruitdagingen, mogen zijn wie je bent en tonen wat je kan. Betrokken team, groene school, ICT-minded, open voor vernieuwing, verzorgde maaltijden, netheid en hygiëne, pedagogie van de hoop, communicatie en respect.

De Verrekijker - Hovingenlaan

Een gezellige, kleine kleuterschool op een natuurdomein van maar liefst 3500 m2.

Een grote tuin met fruitbomen, een vijver, een buitenklas, een kippenhok, een zandbak en heel veel plaats om in het gras te dollen en te stoeien.

Bekijk hier de

Sfeerbeelden

Kleuterschool Kloosterstraat
In de Kloosterstraat hebben we de luxe van verschillende buitenspeelplaatsen. Gisteren kozen ze voor de speelweide in de schaduw.
Kleuterschool De Verrekijker - Hovingenlaan
Voorlezen staat zoals altijd in de kijker en als het enigszins kan, doen we dat buiten in de tuin!
Basisschool Sint-Maarten
Inzetten op sociale vaardigheden door het cirkelen en als het even kan, gaat dit buiten door!
Basisschool Sint-Maarten
Wat fijn dat we kunnen rekenen op de hulp van ouders van de ouderwerkgroep bij het organiseren van activiteiten!
Kleuterschool De Verrekijker - Hovingenlaan
Bijna afscheid van juf Rani. Bedankt om de kleuters onder je vleugels te nemen!